Stołówka

Aktualne menu

Zasady korzystania ze stołówki w Szkole Podstawowej nr 26

Halina Pakos działająca pod nazwą Halina Pakos F.H.U. HANIA i prowadząca stołówkę w Szkole Podstawowej nr 26 informuje:

  1. ABONAMENT I OPŁATY
    • Osoby chętne do korzystania z obiadów zapisują się na stołówkę wypełniając formularz zgłoszeniowy.
    • Odpłatność za obiady pobierana jest z góry za dany miesiąc do 10-go dnia miesiąca, za który jest wnoszona.
    • Koszt obiadu za wrzesień wynosi:
      Klasy I- IV (18 dni x 9 zł – od 05.09) = 162 zł,
      Klasy V- VIII (
      18 dni x 10 zł – od 05.09) = 180 zł,
    • Płatności można dokonać:
      – na stołówce szkolnej w godz. 7:30 – 9:30 lub 15:30 – 17:00
      – przelewem (obowiązkowo po wcześniejszym uzgodnieniu wysokości opłaty) na niżej podane konto.
    • Stołówka przewiduje zaprzestanie wydawania posiłków osobom, które nie uregulują wpłat w terminie.

    Zgłoszenie deklaracji obiadowej zobowiązuje obie strony do:

    • Stołówka – ugotowanie i wydanie obiadu.
    • Klient – uiszczenie comiesięcznej opłaty uzależnionej od ilości dni, w których prowadzone są zajęcia lekcyjne.
  2. ZWROTY ZA OBIADY, REZYGNACJA
    • Nieobecność musi być zgłoszona na stołówce osobiście lub SMS-em dzień wcześniej,                           w razie choroby najpóźniej do godz. 9:00 danego dnia.
    • Tylko na tej podstawie nadpłata może być zaliczona na poczet opłaty na następny miesiąc.
    • Odliczenie kwoty następuje z odpłatności w następnym miesiącu.
    • W szczególnych przypadkach, gdy uczeń lub rodzic dokonujący wpłaty na początku miesiąca zgłasza nieobecność w ściśle określonych dniach miesiąca, płaci opłatę pomniejszoną o dane dni.
    • Nieuzasadniona lub nie zgłoszona nieobecność na posiłku nie podlega zwrotowi kosztów.

    Całkowita rezygnacja z posiłków musi być zgłoszona w formie pisemnej przez rodzica/opiekuna prawnego na stołówce, aby można było wykreślić daną osobę z listy od 1 dnia kolejnego miesiąca oraz w razie potrzeby dokonać wzajemnego rozliczenia się.

  3. WYDAWANIE POSIŁKÓW
    • Posiłki wydawane są w godzinach ustalonych w porozumieniu ajenta ze Szkołą, od godziny 11:15-15:15 zgodnie z harmonogramem wiszącym na drzwiach jadalni.
      W przypadku zmiany planu lekcji harmonogram może ulec zmianie.
    • Jadłospis na dany tydzień umieszczony jest przed wejściem na jadalnię i na stronie internetowej szkoły.
    • Obiady wydawane są na podstawie list klasowych.
    • Uczeń może nie otrzymać obiadu, gdy abonament nie zostanie uregulowany w terminie.

ZASADY ZACHOWANIA SIĘ W STOŁÓWCE OKREŚLA „REGULAMIN ZACHOWANIA SIĘ W STOŁÓWCE SZKOLNEJ”

Telefon kontaktowy: 797 414 466  lub  503 386 747

 

Dane dla osób płacących przelewem:

Halina Pakos  F.H.U. HANIA
ul. Krasickiego 34
30 – 503 Kraków
Numer bankowego konta – 36 1240 4445 1111 0010 5219 1694

W tytule przelewu prosimy wpisać:

  • imię i nazwisko (dla kogo wykupione zostały obiady)
  • miesiąc za który są właśnie opłacane