poniedziałek | |
wtorek | |
środa | |
czwartek | |
piątek |
Małgorzata Bober, od 1994 r., pracuje w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie na stanowisku Logopeda – Terapeuta trudności dyslektycznych. W ramach swoich obowiązków obejmuje diagnozą logopedyczną wszystkie dzieci rozpoczynające naukę szkolną. Wyłonionym, w ten sposób, dzieciom z trudnościami artykulacyjnymi proponuje systematyczne zajęcia logopedyczne. Tego typu działania, podjęte od najwcześniejszych lat szkolnych, eliminują lub w znacznym stopniu ograniczają późniejsze trudności z nauką. Zajęcia mają charakter zabawowy, dostosowany do wieku dzieci.
Przeprowadza także wstępną diagnozę trudności typu dyslektycznego oraz kieruje dzieci na dalsze badania psychologiczne. Z uczniami ze zdiagnozowaną dysleksją lub ryzykiem dysleksji przeprowadza specjalistyczne ćwiczenia łagodzące skutki zaburzeń i ułatwiające naukę. Wykorzystuje w tym celu nowoczesne metody i programy terapeutyczne.
Pozostaje w stałym kontakcie z rodzicami i nauczycielami uczniów wykazujących specyficzne trudności w nauce. Służy konsultacjami i radami, wspiera nauczycieli w pracy z tymi uczniami. Życzliwie i ze zrozumieniem udziela wskazówek i rad rodzicom do pracy z dziećmi w domu.
Przeczytaj artykuły
Jak postępować aby rozwój mowy przebiegał prawidłowo
Dysleksja – podstawowe pojęcia i etiologia
Dziecko z wadą wymowy u progu nauki szkolnej
Dlaczego przybywa uczniów z dysleksją
wtorek | 08:00 – 12:00 |
środa | 10:00 – 15:00 |
czwartek | 08:00 – 12:00 |
piątek | 10:00 – 14:00 |
tel. 12 656-68-06
Zespół wychowawców klas IV – VI
Zespół wychowawców klas I – III