Stołówka
Aktualne menu
Zasady korzystania ze stołówki w Szkole Podstawowej nr 26
Halina Pakos działająca pod nazwą Halina Pakos F.H.U. HANIA i prowadząca stołówkę w Szkole Podstawowej nr 26 informuje:
Zapisów na stołówkę na rok szkolny 2024/25 dokonujemy na podstawie karty zgłoszeniowej, którą można otrzymać na stołówce lub pobrać ze strony internetowej SP 26.
Wypełnioną kartę należy przekazać na stołówkę lub w kiosku obok szkoły. Prosimy również o podanie aktualnego numeru telefonu do osoby odpowiedzialnej za dokonywanie płatności za obiady.
- ABONAMENT I OPŁATY
- Odpłatność (abonament) za obiady pobierana jest z góry za dany miesiąc do 10-go dnia miesiąca,
za który jest wnoszona.
- Abonament za październik 2024r. wynosi:
Klasy I – VIII 352 zł ( 22 dni x 16zł ) – bez 14.10.2024r.
- Abonament miesięczny można wykupić : od poniedziałku do piątku lub wybrane dni
w tygodniu (np. same wtorki czy inny dzień z powodu przedłużonych zajęć w tych dniach).
- Dla dzieci, które nie korzystają z obiadów abonamentowych , koszt jednorazowego obiadu wynosi 18 zł (można go wykupić sporadycznie, w danym dniu do godz 9:00)
- W razie pytań prosimy o telefon.
- Uczniowie, którzy są obecni w szkole powinni zjeść posiłek na jadalni szkolnej.
- Odbiór obiadu na wynos jest możliwy tylko w razie choroby.
- Do każdego obiadu na wynos będzie pobierana opłata za jednorazowe pojemniki i reklamówkę.
- Płatności można dokonać:
– gotówką lub kartą płatniczą w kiosku obok szkoły w godz.7:30 – 9:00
– przelewem na niżej podane konto.
- W miesiącu wrzesień wyjątkowo prosimy o osobisty kontakt rodzica, w celu zapisania dziecka na obiad na rok szkolny 2024/2025 i wypełnienia deklaracji.
Złożona deklaracja jest gwarancją, że dziecko zostało zapisane. Uczniowie, którzy korzystali
ze stołówki w ubiegłych latach, również muszą wypełnić kartę zgłoszeniową.
- Stołówka przewiduje zaprzestanie wydawania posiłków osobom,
które nie uregulują wpłat w terminie.
Zgłoszenie deklaracji obiadowej zobowiązuje obie strony do:
- Stołówka – ugotowanie i wydanie obiadu.
- Klient – uiszczenie comiesięcznej opłaty uzależnionej od ilości dni, w których prowadzone są zajęcia lekcyjne.
- ZWROTY ZA OBIADY, REZYGNACJA
- Nieobecność musi być zgłoszona na stołówce osobiście lub SMS-em dzień wcześniej, w razie choroby najpóźniej do godz. 9:00 danego dnia.
- Tylko na tej podstawie nadpłata może być zaliczona na poczet opłaty na następny miesiąc.
- Odliczenie kwoty następuje z odpłatności w następnym miesiącu.
- W szczególnych przypadkach, gdy uczeń lub rodzic dokonujący wpłaty na początku miesiąca zgłasza nieobecność w ściśle określonych dniach miesiąca, płaci opłatę pomniejszoną o dane dni.
- Nieuzasadniona lub nie zgłoszona nieobecność na posiłku nie podlega zwrotowi kosztów.
Całkowita rezygnacja z posiłków musi być zgłoszona przez rodzica/opiekuna prawnego na stołówce, aby można było wykreślić daną osobę z listy od 1 – go dnia kolejnego miesiąca oraz w razie potrzeby dokonać wzajemnego rozliczenia się.
- WYDAWANIE POSIŁKÓW
- Posiłki wydawane są w godzinach ustalonych w porozumieniu ajenta ze Szkołą,
od godziny 11:15-15:30 .
W przypadku zmiany planu lekcji harmonogram może ulec zmianie.
- Jadłospis na dany tydzień umieszczony jest przed wejściem na jadalnię i na stronie internetowej szkoły.
- Obiady wydawane są na podstawie list klasowych.
- Uczeń może nie otrzymać obiadu, gdy abonament nie zostanie uregulowany w terminie.
ZASADY ZACHOWANIA SIĘ W STOŁÓWCE OKREŚLA „REGULAMIN ZACHOWANIA SIĘ W STOŁÓWCE SZKOLNEJ”
Telefon kontaktowy: 797 414 466 lub 503 386 747
Dane dla osób płacących przelewem:
Halina Pakos F.H.U. HANIA
ul. Krasickiego 34
30 – 503 Kraków
Numer bankowego konta – 36 1240 4445 1111 0010 5219 1694
W tytule przelewu prosimy wpisać:
- imię i nazwisko (dla kogo wykupione zostały obiady)
- miesiąc za który są właśnie opłacane