Stołówka

Aktualne menu

Zasady korzystania ze stołówki w Szkole Podstawowej nr 26

Halina Pakos działająca pod nazwą Halina Pakos F.H.U. HANIA i prowadząca stołówkę w Szkole Podstawowej nr 26 informuje:

Zapisów na stołówkę na rok szkolny 2024/25 dokonujemy na podstawie karty zgłoszeniowej, którą można otrzymać na stołówce lub pobrać ze strony internetowej SP 26.
Wypełnioną kartę należy przekazać na stołówkę  lub w kiosku obok szkoły. Prosimy również o podanie aktualnego numeru telefonu do osoby odpowiedzialnej za dokonywanie płatności za obiady.

  1. ABONAMENT I OPŁATY
    • Odpłatność (abonament) za obiady pobierana jest z góry za dany miesiąc do 10-go dnia miesiąca,
      za który jest wnoszona.
    • Abonament za październik 2024r. wynosi:
      Klasy I – VIII  352 zł  ( 22 dni x 16zł ) – bez 14.10.2024r.
    • Abonament miesięczny można wykupić : od poniedziałku do piątku lub wybrane dni
      w tygodniu (np. same wtorki czy inny dzień z powodu przedłużonych zajęć w tych dniach).
    • Dla dzieci, które nie korzystają z obiadów abonamentowych , koszt jednorazowego obiadu wynosi  18 zł (można go wykupić sporadycznie, w danym dniu do godz 9:00)
    • W razie pytań prosimy o telefon.
    • Uczniowie, którzy są obecni w szkole powinni zjeść posiłek na jadalni szkolnej.
    • Odbiór obiadu na wynos jest możliwy tylko w razie choroby.
    • Do każdego obiadu na wynos będzie pobierana opłata za jednorazowe pojemniki i reklamówkę.
    • Płatności  można dokonać:
      – gotówką lub kartą płatniczą w kiosku obok szkoły  w godz.7:30 – 9:00
      – przelewem na niżej podane konto.
    • W miesiącu wrzesień wyjątkowo prosimy o osobisty kontakt rodzica, w celu zapisania dziecka na obiad na rok szkolny 2024/2025 i wypełnienia deklaracji.
      Złożona deklaracja jest gwarancją, że dziecko zostało zapisane. Uczniowie, którzy korzystali
      ze stołówki w ubiegłych latach, również muszą wypełnić kartę zgłoszeniową.
    • Stołówka przewiduje zaprzestanie wydawania posiłków osobom,
      które nie uregulują wpłat w terminie.

    Zgłoszenie deklaracji obiadowej zobowiązuje obie strony do:

    • Stołówka – ugotowanie i wydanie obiadu.
    • Klient – uiszczenie comiesięcznej opłaty uzależnionej od ilości dni, w których prowadzone są zajęcia lekcyjne.
  2. ZWROTY ZA OBIADY, REZYGNACJA
    • Nieobecność musi być zgłoszona na stołówce osobiście lub SMS-em dzień wcześniej, w razie choroby najpóźniej do godz. 9:00 danego dnia.
    • Tylko na tej podstawie nadpłata może być zaliczona na poczet opłaty na następny miesiąc.
    • Odliczenie kwoty następuje z odpłatności w następnym miesiącu.
    • W szczególnych przypadkach, gdy uczeń lub rodzic dokonujący wpłaty na początku miesiąca zgłasza nieobecność w ściśle określonych dniach miesiąca, płaci opłatę pomniejszoną o dane dni.
    • Nieuzasadniona lub nie zgłoszona nieobecność na posiłku nie podlega zwrotowi kosztów.

    Całkowita rezygnacja z posiłków musi być zgłoszona  przez rodzica/opiekuna prawnego na stołówce, aby można było wykreślić daną osobę z listy od 1 – go dnia kolejnego miesiąca oraz w razie potrzeby dokonać wzajemnego rozliczenia się.

  3. WYDAWANIE POSIŁKÓW
    • Posiłki wydawane są w godzinach ustalonych w porozumieniu ajenta ze Szkołą,
      od godziny 11:15-15:30 .
      W przypadku zmiany planu lekcji harmonogram może ulec zmianie.
    • Jadłospis na dany tydzień umieszczony jest przed wejściem na jadalnię i na stronie internetowej szkoły.
    • Obiady wydawane są na podstawie list klasowych.
    • Uczeń może nie otrzymać obiadu, gdy abonament nie zostanie uregulowany w terminie.

ZASADY ZACHOWANIA SIĘ W STOŁÓWCE OKREŚLA „REGULAMIN ZACHOWANIA SIĘ W STOŁÓWCE SZKOLNEJ”

Telefon kontaktowy: 797 414 466  lub  503 386 747

Dane dla osób płacących przelewem:

Halina Pakos  F.H.U. HANIA
ul. Krasickiego 34
30 – 503 Kraków
Numer bankowego konta – 36 1240 4445 1111 0010 5219 1694

W tytule przelewu prosimy wpisać:

  • imię i nazwisko (dla kogo wykupione zostały obiady)
  • miesiąc za który są właśnie opłacane
Skip to content